Światowa sieć i papieskie modlitwy
Zrób nasze modlitwy znaczące. Prorok Mormon ostrzegł, że
jeśli ktoś będzie się modlił, a nie z prawdziwym zamiarem serca ... nic mu nie
przynosi, bo Bóg nie przyjmuje takich "(Moroni 7: 9). Aby nasze modlitwy
były znaczące, musimy się modlić z całą szczerością iz całą energią serca
"(Moroni 7:48). Musimy być ostrożni, aby uniknąć próżnych powtórzeń
"kiedy modlimy się (zob. Mateusza 6: 7).
W kalwinizmie już robi to przez tę rzecz, zwaną Total
Depravity. Przyznaje, Total Depravity nie zmienia ani nie wpływa na zdolność
rozumowania. Nigdy nie powiedziałem, że tak, że nikt nie będzie szukał Boga na
własną rękę, biorąc pod uwagę ich zepsucie, które mają według
Presuppositionalism. Nigdy nie powiedziałem, że szatan mógł jakoś zmienić
rzeczywistość, na przykład zawieszając prawo grawitacji. Głównym punktem mojej
uwagi jest oszustwo, które nawet zauważyło, że może tylko dążyć do moralnie
skorumpowanego zrozumienia prawdy. "To może być tak, jeśli chodzi o
czytanie lub interpretowanie samego Pisma Świętego. Szatan mógłby bardzo dobrze
wykorzystać dedukowaną interpretację jako oszukiwanie jednostki podczas
czytania Pisma Świętego. Może to być, że moje podejście do Pisma Świętego
mogłoby być dziełem Szatana, a może podejściem Luthera, czy też Wesleya, a
nawet waszego, pod takim samym wpływem Presuppositionalism.
Przyszedłem zrozumieć, że modlitwa nie tylko wymaga rzeczy -
chociaż to z pewnością jest częścią tego. Co ważniejsze, modlitwa rozmawia z
Bogiem. Zbliża się i spędza czas z tym, którego kochasz. Szuka go najpierw,
dotykając go, poznaje go lepiej, będąc z nim i czekając w jego obecności.
Uznaje on, że jest źródłem mocy, na którą można polegać. Poświęć czas, aby
powiedzieć: Porozmawiaj z moim sercem, Panie, i powiedz, co muszę słyszeć.
Współpracuje z nim. Jest dostosowanie naszego ducha do jego, aby zobaczyć, że
jego doskonała wola jest wykonywana. Ustanawiamy siebie i nasze życie jako
związane z Bogiem.
Wydarzenia Wyjścia Izraela z Egiptu, wędrówki ludów i ich
wejście do ziemi obiecanej mają ogromne znaczenie w zrozumieniu i symbolizmie
wszystkich następnych pokoleń Izraelitów, w tym Żydów z okresu Drugiej
Świątyni. Powtarzalność geograficzna "narodu z wygnania jednakże nie była
zgodna z wypełnieniem obietnic, że Izrael byłby wolny od dominacji pogańskiej i
mógł służyć Janowi we własnym kraju. Gdy to nastąpiło, oczekiwano, że Exodus
stworzyłby tło dla tak wielkiego pragnienia - dla prawdziwego powrotu z
wygnania (patrz mój Jezus i Zwycięstwo Boga, xvii-xviii i passim, idem, w
dialogu wdzięcznym).
Sekcja 33 katechizmu Philareta jest w rzeczywistości
niezgodna z prawdą. Istnieje szereg rozbieżności między rzeczywistą listą
Cyrila a 22 książkami wymienionymi. Cyryl z Jerozolimy zaakceptował List
Jeremiasza i Barucha jako część swojego Starego Testamentu. Miał też dłuższą
wersję Daniela (opowieść o Susannie itd.) I dłuższą wersję Estery (greckiej
Ester). Również pierwsze Ezdrasza dla Cyryla oznacza książkę apokryficzną,
podczas gdy drugi Ezdrasza jest połączeniem Ezry z Nehemiasza. Wszystko
wskazuje na to, że Cyryl nie bardzo wiedział, co zawiera Biblia Rabiniczna.
Komentarze
Prześlij komentarz